Saturday, October 24, 2009

Down, But Not Out.......I Broke my Ankle!!

My splint that I was fixed up with before I got my boot (thank God, no cast!)


Some of you may already know from Facebook, but for those of you that don't.....I fell down!
Yup, I fell down in a handicapped parking space the day after Glitterfest. I didn't know the art business could be so rough, ha ha.
Anyway, to make a long story short, when I got home I went to the emergency room and after x-rays they pronounced it "not broken". So, a week whet by and still swelling etc. etc so.....I went back and low and behold, it's broken after all!! I have to say this last two weeks....well I have a new appreciation and gratitude that I am able to walk! We take so much for granted.....
By the way, I had a pretty good shiner but it has cleared up now.
I am also sorry to say that, I took my camera to Glitterfest, but.....I forgot to put the card in it, so no pictures! I still may try to confiscate a few from some of my fellow artists....we'll see.

10 comments:

  1. Sooooo sorry to hear about your unfortunate fall! At least your sense of humor is still intact! LOL! Feel better! Hugs, Terri

    ReplyDelete
  2. Oh Susie! been there done that LOL. At least it wasn't your hands. Just follow doctors orders and you'll be up in no time. Happy Halloween!

    ReplyDelete
  3. Oh my goodness you poor thing! I know how you feel, I dislocated my patella in Dec of last year and it was up until April that I was in therepy. It killed me to not be able to get around the first few months when it happened.

    I hope you have a speedy recovery, hang in there. :)

    Hugs
    Cassandra

    ReplyDelete
  4. Oh my gosh! Please take care of yourself! Too bad they didn't cath the fracture the first time, but that happens! You are going to get to where you really hate that boot!!!!! Just warning you! :) Hope to see you on two feet soon!

    ReplyDelete
  5. Oh Susie, I'm soooo very sorry to hear about your gigantic boo-boo!!! Ouch! If you check my blog you'll find a great pic of you and your sweet goodies at Glitterfest that you are welcome to snatch at any time!Hope you feel better soon, would love to chat sometime when you're up to it :) Much love & a huge healing hug to you...Bridgette

    ReplyDelete
  6. Oh my ....That is awful You just have taken quit a tumble !!! I do that to with the camera chip! I heard glitter fest was fun. Get well soo

    ReplyDelete
  7. Susie,
    Very sorry to read about your fall. Hope you are up and around soon!!
    Hugs!
    Bridget

    ReplyDelete
  8. Awww Susie....poor you, that happened to me once. Broke my foot tehy said it wasn't broken, kept getting worse and then they said oh yeah it is broken....Get better! BEcs

    ReplyDelete
  9. You poor thing...hope you are feeling much a better and had a wonderful Christmas:)

    Take Care,
    Kay Ellen

    ReplyDelete